Sunday, March 04, 2007

ခြင့္လႊတ္ပါ

က်ေနာ္ တကိုယ္ေကာင္းဆန္ၿပီး စာမေရး ျဖစ္တာၾကာၿပီ။ သိပ္ကိုၾကာၿပီ။ တမ်ဳိးသားလံုးေကာင္းစားေရးအတြက္ ဗမာျပည္မွာ၊ ႏိုင္ငံျခားမွာ လူေပါင္းေျမာက္ျမားစြာ စြန္႔လႊတ္စြန္႔စားၿပီး လုပ္ေနၾကခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တေယာက္ ကိုယ့္ဘ၀အတြက္ ပညာေရး၊ ႀကီးပြားေရးေတြ လုပ္လို႔ ဗမာျပည္ရဲ႕ အနာဂတ္ကို ဥပကၡာျပဳထားခဲ့တယ္။

ဆႏၵျပတဲ့လူေတြျပလည္း က်ေနာ္အားမေပးႏိုင္။ လြတ္ျပန္ေတာ့လည္း ၀မ္းသာမေပးႏိုင္။ စင္ကာပူမွာ အခြန္ကိစၥလုပ္ၾကေတာ့လည္း အကူအညီမေပးႏိုင္။ ဟိုတုန္းကလုပ္ႏိုင္တာေတြ မလုပ္ျဖစ္ေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုလည္း ေဒါသျဖစ္တယ္။ လုပ္ေနၾကတဲ့ လူေတြကိုလည္း အားနာတယ္။ သူတို႔ေတြနဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ၿပီး ရွက္လည္းရွက္ပါရဲ႕။

တခုပဲေျဖသာပါတယ္။ ဘာဆိုဘာမွ မလုပ္၊ တိုင္းျပည္ကိုမခ်စ္၊ လူမ်ဳိးလည္းမခ်စ္၊ ႏိုင္ငံျခားမွာေန၊ မင္းတို႔ဘာလုပ္လုပ္ ဘာမွ ျဖစ္မွာ မဟုတ္ဘူးဆိုၿပီး ဗမာျပည္အေရးကို လံုးလံုးမကူညီ စိတ္မ၀င္စားတဲ့သူေတြထက္ေတာ့ သာပါေသးတယ္လို႔။ ၈၈မွာ ခ်ာတိတ္က်ေနာ္ ဆႏၵျပပဲြ ၀င္ႏဲႊခဲ့တယ္။ ေသနတ္သံေတြၾကားပုန္းေရွာင္ခဲ့ဖူးတယ္။ ၉၆ ေက်ာင္းသားလႈပ္ရွားမႈမွာ ပါခဲ့တယ္။ လံွစြပ္တပ္ ေသနတ္ေတြနဲ႔ စစ္တပ္ရဲ႕ နံပါတ္တုတ္ေတြနဲ႔ အရိုက္ခံ၊ အဖမ္းခံရဖူးတယ္။ ၉၈မွာ ခ်ခဲ့ျပန္တယ္္။ သူငယ္ခ်င္းေတြ တျဖဳတ္ျဖဳတ္အဖမ္းခံရခ်ိန္မွာ ညညအိမ္ေရွ႕ ကားသံၾကားရင္ ရင္ခုန္ခဲ့ဖူးတယ္။ ဒါေတြဟာ က်ေနာ့္အတြက္ အတိတ္ေတြျဖစ္ခဲ့ၿပီ။ လုပ္ႏိုင္တဲ့လူေတြ လုပ္ေနၾကခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ဘ၀ကို ေပ်ာ္ေမြ႕လုိ႔ တကိုယ္ေကာင္းဆန္ေနတတ္ၿပီ။

ဒီအျပစ္ေတြအတြက္ က်ေနာ္ သိတာေတြ၊ က်ေနာ္ ၾကဳံခဲ့တာေတြ၊ ညီငယ္ ညီမငယ္ေတြအတြက္ က်ေနာ္ ေျပာျပမယ္။ က်ေနာ္ လုပ္လို႔ရသေလာက္ လုပ္ေပးေနဦးမယ္။ စြန္႔လႊတ္အနစ္နာခံရဲတဲ့ သတၱိေတြ က်ေနာ္ျပန္ရတဲ့ အခ်ိန္အထိေပါ့။

က်ေနာ့္ကို ခြင့္လႊတ္ပါ။

1 comments:

Anonymous said...

yoo... interesting thread..