Tuesday, July 31, 2007

ၾကားတာ၊ ျမင္တာ၊ ေျပာခ်င္တာ

က်ေနာ္ ၾကားဖူးတာေတြ

“စစ္တပ္ဆိုတာ စစ္တိုက္ရင္တိုက္၊ မတိုက္ရင္ စစ္ျပင္ဆင္ေနတာပဲ။ အခုဆို သူတို႔က ဘယ္ေနရာမွာ ဆႏၵျပပဲြ ျဖစ္ျဖစ္ အဆင္သင့္ပဲ။ ဒီဘက္က သူတို႔လို ready မျဖစ္ဘူး။”

“စစ္တပ္မွာ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ရယ္၊ ရန္သူရယ္ပဲရိွတယ္။ သူတို႔ဘက္က မဟုတ္ရင္ ရန္သူပဲ။”

“ေတြ႕ဆံု ေဆြးေႏြးေရးလို႔ က်ေနာ္တို႔ကသာ ေအာ္ေအာ္ေနတယ္။ ဒီေကာင္ေတြက က်ေနာ္တို႔ကို ဘယ္လို ေဆာ္ရမလဲပဲ ေခ်ာင္းေနတာ။ ေဆြးေႏြးဖို႔ လံုးလံုးကို စိတ္မ၀င္စားဘူး”

က်ေနာ္ ျမင္တာ

အကုန္လံုးကို က်ေနာ္ လက္ခံတယ္။ ၆၂ ကေန ဒီေန႔အထိ စစ္တပ္ဟာ လူထုအေပၚ အၾကမ္းဖက္ ႏိွမ္နင္းလာတာႀကီးပဲ။ ဘယ္ဆႏၵျပပဲြမွာမွ ၀ိုင္းထားတဲ့ ရဲ၊ စစ္တပ္ က ျပည္သူလူထုကို ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း အိမ္ျပန္ခြင့္ မေပးခဲ့ဖူးဘူး။ ဘယ္ ရဲ၊ စစ္တပ္ကမွ ပစ္မိန္႔ကို ဖီဆန္ၿပီး မပစ္ပဲ မေနခဲ့ဖူးဘူး (ဓႏုျဖဴမွာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို မပစ္ခဲ့တာကလဲြလုိ႔)။ ဘယ္ေလာက္ပဲ လူၾကားေကာင္းေအာင္ ေျပာေျပာ၊ ေဆြးေႏြးပဲြဆိုတာေတြဟာ မင္း ငါတို႔ ေျပာတဲ့အတိုင္း လုပ္ပါ လို႔ ေခၚေျပာတာထက္ မပိုခဲ့ဘူး။

က်ေနာ္ ထပ္ေျပာခ်င္တာ

က်ေနာ္တို႔ အတိုက္အခံေတြဟာ ယံုၾကည္လြယ္တယ္။ စစ္တပ္ကို မေကာင္းေျပာရင္ လူမျမင္ရလည္း ပစ္ယံုလုိက္တာပဲ။ စစ္တပ္မွာ “မီဒီယာကို မီဒီယာနဲ႔ တန္ျပန္ထိုးစစ္ဆင္ရမယ္” ဆိုတဲ့အမိန္႔နဲ႔ မူရိွၿပီးသားဆုိတာ က်ေနာ္တို႔ အားလံုးသတိထားသင့္တယ္။ ေလာေလာလတ္လတ္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္က နမူနာေပါ့။ က်ေနာ္ ေျခာက္တာမဟုတ္ပါ။ ဒါေပမယ့္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ သိပ္ကို စကားကၽြံခဲ့ၾကတဲ့ က်ေနာ္တို႔ ဘက္ေတာ္သားေတြ သတိေလးေတာ့ နည္းနည္းပိုထားသင့္တယ္။ ဖံုး နံပါတ္ေတြ၊ email ေတြပါ ေပးမိရင္ ပိုသတိထားေပါ့။ ဘာလုိ႔ ဒီလက္ဖက္ရည္ဆိုင္ဟာ ဒီေလာက္လြတ္လပ္ရလဲ၊ ဘာလို႔ သူတို႔ကို ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးက မပိတ္လည္း ဆိုတာေတြ က်ေနာ္တို႔ စဥ္းစားမိခဲ့ဖို႔ ေကာင္းတယ္။ အခုဆို သူတို႔တေတြ ဘယ္ႏိုင္ငံမွာ ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ားေသာ တက္ႂကြသူေတြရိွတယ္ဆိုတာ မွန္းလို႔ရသြားၿပီ။ ဒီလူေတြကိုလည္း နာမည္၀ွက္ေပါင္းစံုနဲ႔ ဆဲခဲ့ၿပီးၿပီ။ ဗမာျပည္မွာလည္း ဘယ္သူေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား လုပ္ရဲလဲ သိၿပီ။ ဘာေတြလုပ္ခ်င္လဲ ဆိုတာလည္း သိၿပီ။ တကယ္ေတာ့ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ ၀ိုင္းေတာ္သားေတြဟာ “မီဒီယာကို မီဒီယာနဲ႔ တန္ျပန္ထိုးစစ္ဆင္ရမယ္” ဆိုတဲ့မူရဲ႕ ပထမဆံုး သားေကာင္ေတြျဖစ္သြားၾကတာပဲ။

ဒီပို႔စ္ကို ညႊန္းပါတယ္။ http://kadaung.blogspot.com/2007/07/blog-post_20.html


ဘယ္သူ႔ကိုမွ မ်က္စိမိွတ္ မယံုပါနဲ႔ ဆိုတဲ့ သင္ခန္းစာေလး က်ေနာ္တို႔ ရသင့္တယ္။

မွတ္ခ်က္။ ။ က်ေနာ့္ အျမင္မ်ားသာ ျဖစ္ပါတယ္။ လြတ္လပ္စြာ သေဘာ ကဲြလြဲပိုင္ခြင့္ ရိွပါတယ္။

0 comments: